Subject: Kõrvemaa Rattamaraton 25.05.2025
From: <[email-masked]>
To: "Anija Vallavalitsus" <[email-masked]>
Cc: PPA Põhja <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Fri, 4 Apr 2025 17:11:58 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere,

Soovime korraldada Kõrvemaal rahvaspordiüritust Sportland Kõrvemaa
Rattamaraton 2025.

Sündmus toimus sel aastal kevadel ehk 25.05.2025.

Võistlus toimub juba 20. korda ning ühtlasi ka samadel radadel, mis
eelmise aasta.

Lisainfo:  <https://sport.sportlandkorvemaa.ee/rattamaraton/#first>
Sportland Kõrvemaa Neliküritus

Avaliku ürituse taotlus koos liiklusskeemi ja rajafailidega on kirjalisas.

Heade soovidega,

Gisela Needrit

Neliku sarja peakorraldaja

56957333

<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient> 	 Virus-free.www.avg.com
<http://www.avg.com/email-signature?utm_medium=email&utm_source=link&utm_c
ampaign=sig-email&utm_content=emailclient>